Ahad, 20 Disember 2009

Dah pukul 5 am. still teringatkan aktiviti semalam.. Plan asal nak celebrate 5th anniversary pd 17 Dis ditangguh pd 19 Dis. Kita celebrate kat Atmosfera Cafe utk mkn tengahari.. Aku pun 1st time try makan kat situ, member yg introducekan tempat tu (thanx Amoi). Memang puas hati gak, santai gak. Wife aku pun suka. Makanan ok, sedap...Tu pun makan dekat pukul 3..hehe. Sebelum tu aku hantar family kakak aku kat airport. Wife aku tunggu kat umah.


Lepas tu, kami singgah kat The Spring..seberang cafe tu je. dlm hujan lebat. Parking susah skit dan tak berbumbung. Penuh, tak mcm Boulevard. Tu yang aku jarang sangat nak ke Spring. Tapi kat situ memang ramai muda mudi lepak. Tambah lagi dah bukak Cineplex.. Anak aku plak heppy giler aku tengok. Hehehe..



Sebenarnya ptg semalam, ada gig kat Bt.7. "Tribute to the Abyss". Member pun ada perform... Aku tak dpt join. Biar la, aku korban kan utk tidak menghadari gig tu utk family aku. Family 1st, ada betul? Hehehe..

Oklah azan subuh dah kedengaran... Wslm





6 ulasan:

  1. glad ktk sefamily suka tempat ya..tempat mek orang berkelana..ehehe..btw, happy anniversary! anak ktk sungguhlah adorable..

    BalasPadam
  2. Amoi
    Thanx..kelak blh mintak cadangan kitak gik tempat lepak/ makan. kmk tuk makan sik milih tempat....Tapi, tempat yg halal la..hehe

    BalasPadam
  3. pewwiiitt.bukan main pic kawen.cantik bini ko.anak ko pon comelll je.

    BalasPadam
  4. Kila
    Thanx, Ni namanya seri pengantin.. darah manis. kekee
    KO next year kan.. ready je yang patut. Hhehe

    BalasPadam
  5. nest year?amin.ko dtg tak kalau aku kawen.hehehehehee

    BalasPadam
  6. Insyaallah..mesti datang punya
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    sedia je tiket nak terbang ke sana

    BalasPadam